Főoldal
Regisztráció / Belépés
Regisztráció
Megjegyzés Elfelejtette a jelszavát? Elfelejtette a felhasználónevét?

Pályázat - Új Széchenyi Terv

A Kovito Kft. munkaerőkölcsönzéssel foglalkozik. GOP-2011-2.2.1 pályázat keretében szegedi telephelyének fejlesztését, vállalati folyamatainak egyszerűsítését, üzleti, - ügyviteli és kereskedelmi folyamatainak fejlesztését tervezi stratégiai célkitűzéseivel összhangban. A projekt keretében egy vállalati webáruházzal összekapcsolt vállalatirányítási rendszer bevezetését tervezzük. A kiválasztott rendszer a cég, az értékesítők és a vásárlók igényeinek egyidőben történő kielégítését szolgálja, emellett hosszútávon hozzájárul a versenyképesség javításához, a működési költségek optimalizálásához.

A rendszer kiépítésével megvalósítható az értékesítési területek lefedettségének kiszélesítése, a meglévő érdekeltségi területek megtartása, ill. bővítése. Az egységes elektronikus kereskedelmi rendszer a jelenlegi üzleti partnerek, továbbá szakkereskedések és magánszemélyek részére egyszerre nyújtana versenyképes kínálatot.

A rendszerrel biztosítható a pályázó és vevői részére a(z):

- egyszerű kezelhetőség, - kifinomult felhasználói azonosítási és jogosultsági módszer, - nagyfokú adatbiztonság, - könnyen átlátható vásárlói folyamat, - megbízható üzemmenet, rendelkezésre állás.

A projekt keretében bevezetendő vállalatirányítási rendszer pontosabbá, átláthatóbbá és a vezetés által naprakészen követhetővé teszi a működési, értékesítési és HR folyamatok összehangolt működését. Az adott rendszerszoftver hazai fejlesztésű, a magyar jogszabályi előírásoknak és a pályázat elvárásainak egyaránt megfelel. A CRM alkalmazás támogatja az értékesítési folyamatok kezelését.

A következő területeken történik az ERP bevezetés: - Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés, - Vállalati CRM és értékesítés, - Táv- és csoportmunka támogatás, - Internetes értékesítés (Vállalati webáruház) modul, - Elektronikus iratkezelési modul

A programcsomaggal átfogóan kezelhető minden, értékesítéssel és humán erőforrással kapcsolatos esemény. A bevezetendő szoftver a belső folyamatok az ISO 9001 szabványhoz közelítését segíti. A szállítóval szembeni követelmény a megfelelő módszerek alkalmazása az adatrögzítések folyamán fellépő hibák kezelésére és a rendszer - biztonság szem előtt tartása. A projekt megvalósítása során fontos műszaki és szakmai elvárás a globális alkalmazásokhoz, szabványokhoz történő következetes igazodás.

Az egymással összhangban működő ERP- és e-kereskedelmi rendszer biztosítja a cég részére az adatrögzítés egyszeriségét, így a többszöri adatrögzítésből származó hibalehetőség minimalizálódik.